کنج دنج

با کمک هم یک زندگی موفق خواهیم ساخت.

جمله ها معجزه گری که باید به همسرتان بگویید.

1397/12/13 17:28
نویسنده : سهیلا مهر
395 بازدید
اشتراک گذاری

 

هیچ وقت نباید جادوی کلمات را دست کم بگیریم. شما خانوم ها میتونید با استفاده از کلمات زیبا و جمله های قشنگ به رابطه تون حس جدیدی ببخشید و تحول ایجاد کنید. گاهی از خانوم ها سوال دارند که خب ما این کلمات و جملات را استفاده کردیم اما اثری ندیدیم. در جواب باید بگم که زمانی این جملات معجزه میکنند که رفتاری متناسب با همین جمله ها و احترام امیز با همسرتون داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشین......

 

 

تشکر کردن یادتان نرود: بعد از هر کاری که همسرتون انجام داد، هیچوقت تشکر کردن رو فراموش نکنین. با خودتون نگید که چون مرد وظیفه اش بوده پس نیازی به تشکر نیست. مردها علاقه ی زیادی به شنیدن تشکر و قدردانی دارند.مثلا اگر صبح ها همسرتون شما رو به سر کار میرسونه میتونید بگویید: خیلی ممنونم ازت که منو به سرکارم رسوندی."متشکرم ازت عزیزم، که اول منو به اینجا اوردی" یا اگر همسر شما خرید های خونه رو انجام داد بگویید: "خیلی ممنونم که با وجود خستگی هات باز هم برای خونه خرید کردی". خودتون میتونید زمان تشکر کردن را بهتر تشخیص دهید. پس تشکر کردن یادتان نرود.

 

بهترین مرد زندگی منی: مرد ها خیلی دوست دارن که بدونند در نظر شریک زندگیشون چطور به نظر میرسند. پس یادتان نره  که این جمله رو همیشه به همسرتون بگید. شما باید از لحاظ روحی هم ایشون رو تامین بکنید. همیشه به او بگویید که تو بهترین مرد زندگی منی. 

 

من به تو افتخار میکنم: هم در خلوتتون این جمله رو بهش بگید و هم جلوی دیگران. شنیدن این جمله حس خیلی خوبی را در مردان ایجاد میکند.انها از اینکه جلوی دیگران اینگونه با او حرف میزنید و قدردان بودنش هستید. احساس غرور خواهند کرد. پس هیچوقت گفتن این جمله ی ساده ی من به تو افتخار میکنم رو یادتون نره!

 

تعریف از هدیه ای که برایتان گرفته. اگر همسرتون برای شما هدیه ای گرفته که نه به کارتون میاد و نه از اون خوشتون میاد. این رو اصلا جلوی او بازگو نکنید. بلکه با یک لبخند زیبا از اینکه به فکر شما بوده و همچین کادویی رو براتون گرفته تشکر کنید. استقبال از هدیه ی ایشون تقریبا او را دوباره تشویق میکند تا باز برای شما کادو بگیرد. اما اگر از کادویی که برای شما گرفته انتقاد بکنید و ان را مسخره بکنید. مطمئنا همسرتون دیگه قدمی برای کادو خریدن برای شما بر نخواهند داشت. چون همیشه ترس این را که باز خوشتون قراره نیاد خواهد داشت. 

 

احساسات خودتون رو حتما بیان کنید: همیشه برای بیان احساستتون از کلمه های مناسب استفاده کنید. مثلا هیچوقت به شوهرتون نگویید که تو خیلی زیبایی. مردا بدشون از این جمله میاد. در عوض به او میتونید بگید. تو خیلی خوشتیپی، تو خیلی باحالی، تو خیلی شیطونی. بکار بردن این کلمات باعث عمیق تر شدن صمیمیت شما و همسرتون خواهد شد.

 

از صحبت کردن با تو لذت میبرم:به شوهرتون حتما بفهمونید که چقدر از درد و دل کردن و صحبت کردن با همسرتون خوشحال و راضی هستید. به او بگویید که فقط درد و دل کردن با او شما را ارام میکند. این حرف ها حس حامی بودن و پشتیبانی بودن در مرد ها را بشتر میکند.

برگرفته از:
سیمرغ
نمناک


نوشته شده در سایت نی نی وبلاگ

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
14 اسفند 97 22:44
❤❤❤
سهیلا مهر
پاسخ
😘😘
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کنج دنج می باشد